Uitgelichte berichten

Feestje op je bord: roggebrood met peer

De nieuwe week is begonnen en dit keer staat de lunch centraal. Deze week praktische tips om groente en fruit als beleg te gebruiken! šŸšŸ“šŸ„¦

We beginnen deze week met een recept van collega gewichtsconsulent Nicole van Gewichtsconsulente Asten. Haar recept: mehrkornbrood met gegrilde peer.

Ingrediƫnten voor 1 persoon: 1 snee Mehrkornbrood (roggebrood met lijnzaad en pompoenpitten) 1 middelrijpe peer (doyenne du comice) Zuivelspread (15 gram) 5 pecanoten (ongezouten en grof gehakt) Halvarine (6 gram) Peper naar smaak

Bereiding: Was de peer (met schil) en snij in dunne plakken. Verwarm een grillpan en gril de plakjes peer 1 minuut per kant. Besmeer het Mehrkornbrood met de halvarine en de zuivelspread. Leg daarop de gegrilde plakjes peer (zodat ze nog een beetje warm zijn). Verdeel de pecannoten erover heen. Breng op smaak met peper.

Voedingswaarde* (per persoon): Energie (kcal) 400 Vet (g) 14 Verzadigd vet (g) 3 Eiwit (g) 8 Koolhydraten (g) 31 Zout (g) 0,7

(*) hoewel zorgvuldig vastgesteld, kunnen aan deze gegevens geen rechten worden ontleend. Ā© Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland 2018. Recepten en aanvullende informatie zijn alleen voor persoonlijk gebruik.

Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
YourWeight
Ravelstraat 15

1901 VK Castricum

ā€‹

tel: 0251 700 259

WhatsApp 06 301 23 662

silvia@yourweight.nl

www.yourweight.nl

Kamer van Koophandel 64957454  

BGN Lidmaatschapsnummer 3249     

gewichtsconsulentcastricum

Algemene Voorwaarden

Privacybeleid

Aangesloten bij
weightwatchers
powerslim
  • Facebook Social Icon

afvallen castricum limmen heiloo uitgeest akersloot heemskerk egmond krommenie assendelft  coaching begeleiding