Uitgelichte berichten

Makkelijke Maaltijd: Vegetarische Thaise nasi

Hoofdgerecht voor 4 personen, 455 kcal per persoon

Benodigdheden 250 g zilvervliesrijst 2 preien 250 g kastagnechampignons 50 g ongezouten cashewnoten 3 el olie 400 g gemengde roerbakgroenten 1 el Thaise groene currypasta 2 el sojasaus 200 g taugé

Bereidingswijze Kook de zilvervliesrijst volgens de gebruiksaanwijzing op de verpakking gaar. Snijd intussen de prei in ringen, was ze en laat ze goed uitlekken. Veeg de champignons schoon en snij ze in kwarten. Hak de cashewnoten in stukjes. Verhit de olie in een wok of grote braadpan en bak de roerbakgroente met de prei en champignons al omscheppend op hoog vuur ca. 3 minuten. Schep de rijst en de currypasta erdoor en bak het geheel al omscheppend nog enkele minuten. Schenk de sojasaus erbij en schep hem er goed door. Voeg de taugé toe en bak nog 1 minuut mee. Bestrooi het gerecht met de cashewnoten.

Lees het recept ook op: http://ow.ly/6CLs30keYvE

Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
YourWeight
Ravelstraat 15

1901 VK Castricum

tel: 0251 700 259

WhatsApp 06 301 23 662

silvia@yourweight.nl

www.yourweight.nl

Kamer van Koophandel 64957454  

BGN Lidmaatschapsnummer 3249     

gewichtsconsulentcastricum

Algemene Voorwaarden

Privacybeleid

Aangesloten bij
weightwatchers
powerslim
  • Facebook Social Icon

afvallen castricum limmen heiloo uitgeest akersloot heemskerk egmond krommenie assendelft  coaching begeleiding